katowice => dworzec pkp

Dworzec główny w Katowicach (rok produkcji 1972) - największa i najważniejsza stacja kolejowa Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Dla jednych późnomodernistyczna perełka architektury dla innych jedno wielkie smierdzące odrażające gówno...Jak dla mnie to wnętrze statku kosmicznego Nostromo, niestety już bez Obcego, który jesli wierzyć plotkom zosatał zjedzony a uprzednio przerobiony na hamburgersy z budki przy wyjsciu na plac Andrzeja. Ja osobicie uważam, że został zamknięty w podziemiach dworca, czego dowodem jest przeżarta przez jego kwas gruba żelazna brama znajdująca sie w południowym korytarzu. (patrz. zdjęcie)







A wy co o tym sądzicie?

3 komentarze:

Acan pisze...

dobra seria, strasznei surowa i przez to 'mocna' moze cos na sabat z niej dodasz?

monnie love pisze...

Gdzie te lata świetności..., mam nadzieję, że faktycznie porządnie się za niego wezmą :)

Anonimowy pisze...

yO! strasznie dziękuję za wyczerpujący komentarz:) osobiście też nie lubię zdjęć z fleszem bo robią się nijakie. 50-tkę mam, nie 1:4 tylko tańsza 1:8 :] niestety warunki do robienia zdjęć były słabe a nawet można spokojnie powiedzieć że ich nie było ;) zero miejsca nie dawało szansy na zachowanie odległości gwarantującej uchwycenie chociaż twarzy w całości. dlatego wybrałem kita. Majkel pokazywał mi Twoja galerię na picasie,ale na blog widzę pierwszy raz. to 'krzywe' zdjęcie korytarza rooobi wrażenie! dobre miejscówki ziombel znajdujesz a foty fajne trzaskasz:) pozwolę sobie podlinkować Cię u siebie i regularnie odwiedzać Twojego bloga. Ciebie również zachęcam do odwiedzania NIEPYSKÓJ od czasu do czasu:)wielkie 5!
a tak poza tym jakiego aparatu używasz i jakich szkieł?
5